Afgørende
Dialog
Fundamentet for adfærd og forandring
Skab en sund high-performance kultur
En organisations resultater er afhængige af hvor hurtigt, direkte og effektivt vi tager de afgørende og kritiske dialoger. Kernen i sunde high performance organisationer er, at medarbejderne evner at tage disse afgørende dialoger og er trygge ved det.
Dialog gør forskellen. Når I ikke opnår de resultater, I ønsker, er det sandsynligvis fordi, en afgørende dialog ikke er blevet taget eller er taget dårligt.

+8 mio
bøger solgt

+2,7 mio
mennesker undervist

22 sprog
i 170 lande

6. år i træk
som Top 20 training Company

Bedre resultater og relationer
Implementér Afgørende Dialog i jeres organisation og lær at tage de sværeste samtaler og få bedre resultater og trivsel - herunder hvordan man adresserer meget følsomme emner, hvordan man siger fra uden at skabe fjender og hvordan man kan være uenig med en chef, kunde eller leverandør.
Når I ikke opnår de resultater, som I ønsker, er det meget sandsynligt, at disse afgørende dialoger er blevet håndteret dårligt, eller slet ikke blevet taget.

Skab tryghed
Lær, hvordan man trygt kan tage selv de sværeste samtaler. Når mennesker føler sig trygge i dialogen, deler de meningsfulde indsigter om vigtige emner.

Ta' et hvilket som helst emne op
Lær, hvordan man taler med alle om stort set alt. Lær at være overbevisende, men ikke anmassende, når der er uenigheder og meget på spil.

Vend uenighed til dialog
Lær, hvordan man vender uenighed til dialog og konflikt til samarbejde i stedet for at ryge op i det røde felt eller bare helt klappe i.
Effektiv læring i et fleksibelt format
Afgørende Dialog lærer dig 8 stærke færdigheder. Uanset om træningen foregår online, live-online eller live in-person, lærer deltagerne færdighederne gennem undervisning, refleksion, øvelser og coaching.


Dialog skaber resultater
Afgørende Dialog vælges igen og igen af virksomheder over hele verden. Over 2 mio. mennesker, 300 af Fortune 500 virksomheder og 600 af Forbes 2000 virksomheder er trænet og har skabt forbedringer i blandt andet produktivitet, trivsel, kvalitet, sikkerhed og performance.
Produktivitet
Case telekom: 93% forbedring i produktivitet og 10-15% forbedring i kvalitet, tid og omk.
Kvalitet
Case produktion: 50% kvalitetsforbedring.
Case sundhed: øgede compliance i forretningskritisk område fra 60% til 90% på to mdr.
Omkostningsbesparelse
Case telekom: Reduktion på 30% af de samlede faktureringsomk. og to-cifret mill.besparelse på kundeservice
Forandring og trivsel
Case telekom: Øgede medarbejdertilfredsheden med 20%, beholdt nøglemedarbejdere gennem en massiv nedskæring/omlægning.
Case produktion: 15% stigning i omsætning pr. medarbejder og indtjeningen fulgte med.
Case uddannelse: 70% stigning i ledernes evne til at skabe resultater.
Samarbejde / silo-opdeling
Case ejendom: eliminerede magtbaser og grænser mellem afdelinger.
Vil du høre mere? Kontakt os her:


EN NEW YORK TIMES BESTSELLER
AFGØRENDE DIALOG (CRUCIAL CONVERSATIONS)
En New York Times business bestseller, der har transformeret organisationer og ændret måden millioner af mennesker kommunikerer. Med mere end 4 millioner eksemplarer solgt, giver denne bog – nu i sin anden udgave – værktøjerne til at forberede sig på vigtige samtaler, forvandle vrede og sårede følelser til en stærk dialog og gøre det sikkert at tale med alle om næsten alt.