Kommunikation

Opnå god kommunikation

God kommunikation
Indtjening, vækst og kundetilfredshed. Hvad har disse tilfælles med kommunikation? 

Alle disse parametre er en del af en Executive agenda. En agenda, der er nytteløs, hvis andre led i organisationen ikke besidder evnen til at kommunikere. Vores interpersonelle kommunikation udfordres konstant på arbejdspladsen: I interaktionen med kunder, i vores koordinering af projekter, under udviklingssamtaler eller når vi ikke tør sige chefen imod. De svære situationer hæmmer vores effektivitet, fordi der er meget på spil eller følelserne går højt, og det fører til, at vi håndterer samtalen dårligt eller slet ikke får den taget.

Crucial conversations

Crucial Conversations: 

Hjælper dine ledere med at kommunikere og forankre strategien

Giver dine medarbejdere redskaber til at håndtere svære, risikofyldte samtaler både internt og overfor kunderne

Giver dine projektledere stærke kommunikative redskaber til at koordinere de menneskelige ressourcer under projekter

Nedsætter fejlmargen i processer, fordi medarbejderne er i stand til at italesætte fejl i det daglige arbejde

Sikrer medarbejderfastholdelsen, fordi dine medarbejdere tør tage den svære samtale og kommunikere åbent

Kom med til Executive Briefing

Den rette adfærd driver resultater. Til vores Executive Briefng får du en smagsprøve på redskaberne, der gør dig i stand til at håndtere de sværeste samtaler på alle niveauer af organisationen.

Er du klar til at høre mere om disse redskaber? 

Tilmeld Executive Briefing

Den effektive kommunikation starter her

Se vores kurser her

Linda Kihl
lindakihl@mail.dk